Existují dva typy buzzwordů. Jedním jsou termíny, které dříve označovali problém, ale díky nadužívání se z nich stala prázdná fráze. Druhou možností jsou naopak slova, která v minulosti neměla velký význam, a užívali se pouze v určitých oborech, ale časem se stala nedílnou součástí našich životů a dnes je používáme i v běžné mluvě. Mezi takové patří internet, SMS nebo e-mail.
Módní pojmy se ale dají skvěle využít v rámci marketingu, reklamy a propagace. Jak efektivně a profesně využít buzzword zjistíte na SEOlight.cz. Vznikají totiž díky hojnému používání ve skupině lidí, která je stejné věkové skupiny nebo má stejné zájmy. A právě díky tomu se dají skvěle využít s propojením komunikačního stylu podle toho, kdo je cílovou skupinou vašeho podnikání.
Extrémním používáním ztratily smysl
Podívejme se na pár pojmů, které kdysi něco znamenaly. Dnes se ovšem používají tak často, že už jejich význam ani nevnímáme. Do módy se v posledních letech dostala slova jako toxický, chemie, mileniál nebo systém. Jak zle jsou na tom? A používáte je také? Mrkněme na dva obzvlášť hodně používané a hodně pokroucené.
Mileniál
Bohužel z názvu věkové kategorie se stala bezvýznamná nálepka. Když dnes řeknete mileniál, automaticky myslíte na líného povaleče, který spí na paletách a cpe se jen veganskými burgery a quinoou. Z ruky nepustí svůj smartphone a v jednom kuse si dělají selfie. Z toho nevyplývá nic pozitivního. A přitom je právě tato generace velmi aktivní a snaží se pomoci se záchranou planety.
Systém
Na Systém s velkým S už jste si zaručeně někdy stěžovali. Může za to, že nemáte dost peněz, za vysoké daně i drahé pivo. Jednoduše může za všechno. Tento termín se stal něčím mnohem větším než ve skutečnosti je. Jde ale o skvělou příležitost http://www.m-journal.cz/cs/marketing/uvod-do-marketingu/cilove-skupiny-a-jejich-definice__s299x549.html jak hodit všechny své životní neúspěchy a někoho jiného, a to i přesto, že se nejedná o konkrétní osobu. Systém je skvělý obětní beránek.