Tmavá skla na autě mají snad jedinou nevýhodu – exhibicionista tu nemůže provést svoji produkci a musí s ní vyrukovat někde jinde. Jinými slovy, pro takového člověka jsou spíše na překážku, a ten by o nich neměl vůbec uvažovat. Naopak většina z nás, co máme raději své soukromí, a ctíme jej také u druhých lidí, usedáme do vozidla tak, abychom tu nebyli jako ve výkladní skříni. Kdybychom totiž kolem sebe potkávali samé usměvavé, srdečné, přátelské a přívětivě zaměřené jedince, co vám upřímně a bezelstně a hlavně bez jakýchkoli podmínek pomohou, mohli bychom klidně jezdit celé léto v kabrioletu a ponechávat auto na parkovišti odemčené, a třeba i s klíčky v zapalování, s jasnou jistotou, že s vozem nikdo bez vašeho vědomí neodjede.
Takový ideální svět tu ale není a musíme se tamnímu prostředí nejen přizpůsobit, ale v první řadě se před ním zabezpečit.
Autofolie prodej se dnes zaměřuje na jakékoli typy vozidel, zákazníci poptávají ztmavení skel, ať už žijí ve městech či na venkově. Mít vlastní soukromí v kabině vozu je jistým psychologickým momentem, kdy nikoho zvenčí neláká zjistit, co jste si to koupili za zmrzlinu, kdo vedle vás sedí v tom růžovém svetru a zda tu také nemáte náhodou něco, co by mohlo být důvodem https://www.finance.cz/503290-koruna-mirne-oslabila-k-euru-duvodem-jsou-data-o-inflaci/ k vyloupení vozidla. Někdy stačí omylem ponechaná, odložená dámská kabelka nebo na zadním sedadle nákupní taška plná potravin, a některým jedincům se vyplatí rozbít boční sklo a způsobit vám škodu, možná větší samotným zničeným sklem, než ukradenými předměty.
Jakmile je sklo tmavé, nikdo nemá šanci zjistit o tom, co se děje uvnitř auta, vůbec nic. To automaticky odrazuje zloděje a zvědavce, kteří svůj pohled pak zaměří tam, kde je jistá šance něco vidět. Málokdo si pak troufne vloupat se dovnitř, protože si nemůže být jistý, jestli na parkovišti uvnitř auta náhodou někdo nezůstal sedět.